بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

با Movie Mount، آیپد را به استدیو فیلم سازی تبدیل کنید


افراد زیادی دوست دارند با آیپد خود، کار های ویدئویی انجام دهند. اما فکرش را بکنید: در دست گرفتن یک دستگاه ده اینچی به عنوان دوربین و این ور و آن ور بردنش برای ضبط فیلم، تا چه اندازه می تواند با مزه باشد! از این گذشته لنز و میکروفون آیپد نمی توانند جواب خیلی از نیاز هایمان را بدهند. اگر هم محیط تاریک باشد، با مصیبت دیگری رو به رو خواهید بود و باید با نویز های تصویرتان احوال پرسی کنید. پس تصمیم می گیرید از این کار ها صرف نظر کنید. اما صبر داشته باشید. کافی است کمی استایل به کارتان بدهید و با ظاهری متفاوت دست به کار شوید. اما چگونه؟

 

Movie Mount در این امر یاریتان می کند. این گجت یک فریم پلاستیکی است که آیپد 2 شما را در بر گرفته و امکاناتی قابل تحسین به آن اضافه می کند. با قرار دادن آیپد در این قاب، می توانید آن را روی سه پایه قرار دهید و از امکاناتی مثل لنز اضافه هم بر خوردار شوید. در اطراف این کاور محل هایی برای قرار گیری میکروفون، فلاش یا پروژکتور نور قراردارد. همچنین بسته به نیازتان می توانید از لنز های زاویه گسترده (Wide Angle) و تله (Telephoto) بهره ببرید. اگر هم نخواستید می توانید با یک حرکت ، از لنز خود آیپد استفاده کنید.

 

ترکیبی از چنین کیسی با تمامی امکانات و نرم افزار iMovie روی آیپد را تجسم کنید. سبکی جدید در ساخت فیلم! با این که نمی توان از دوربین آیپد انتظار کیفیت خیره کننده ای داشت. اما این وسیله بی شک یک گزینه فوق العاده برای خبرنگاران است ... و البته علاقه مندانی که دوست دارند همه کار را با یک گجت انجام دهند. Movie Mount با قیمت 70 دلار، یک ماه دیگر راهی بازار جهانی می شود. بهتر است قبل از اینکه دست به کار خریدش شوید؛ به ادامه مطلب مراجعه کنید و عکس های بیشتری از Movie Mount مشاهده نمایید.


1.jpg

2.jpg

3.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد