بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

گلکسی تب 7.7 رسما معرفی شد




از چند روز پیش منتظر معرفی نسل بعدی گلکسی تب بودیم. امروز سامسونگ به انتظار ها پایان داد. نتیجه کار هم تقریبا همان تبلتی بود که انتظارش را داشتیم

 

گلکسی تب 7.7، مجهز به مانیتوری با رزولوشن 1280x800پیکسل است. فکر کنم سایز این مانیتور را خودتان می دانید:) اما نکته هیجان انگیز داستان، به کار گیری فناوری Super AMOLED Plus در تبلت جدید است. این تبلت هم مانند خیلی از تبلت های 7 اینچی دیگری که وارد بازار شده اند، به اندروید 3.2 مجهز است. اندرویدی با طعم عسل. البته با رابط کاربری Touch Wiz UX سامسونگ که برای تبلت ها بهینه سازی شده.

 

قلب تپنده این تبلت جدید، پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز است که در Galaxy Note هم به کار رفته. این تبلت با فناوری HSPA+ سرعت دانلودی برابر 21 مگابیت در ثانیه را وعده می دهد. البته به طور تئوری و نه عملی. از وزن 335 گرمی و حافظه داخلی 16 تا 64 گیگابایتی هم می توان به عنوان دیگر مشخصات این تبلت یاد کرد. امکان استفاده از اسلات میکرو اس.دی هم فراهم است. به مبحث مهم باتری که می رسیم، سامسونگ عدد 5100 میلی آمپر را جلوی چشممان گذاشته و وعده باتری ده ساعته را می دهد. بلوتوث 3، GPS و WiFi هم طبق معمول تعبیه شده اند. اگر دلتان برای عکس گرفتن تنگ شده، می توانید نگاهی به دوربین 3 مگاپیکسلی آن در عقب بیاندازید. البته دوربین جلویی این تبلت هم 2 مگاپیکسل دقت خواهد داشت.

galaxy-tab-7.7-product-image-3.jpg

می توان گفت که نسل جدید گلکسی تب سامسونگ، خیلی از انتظارات و شایعاتی که پیرامونش به وجود آمده بود را برآورده کرده است. زاویه دید آن هم بهبود یافته و با توجه به تمامی این موارد، می توان آن را به عنوان یک تبلت میان سایز قدرتمند شناخت. البته باید منتظر تست ها بمانیم و کارایی عملی این تبلت را هم شاهد باشیم. اما گلکسی تب جدید قطعا گزینه خوبی برای جا گرفتن در لیست کاندیدا های خریدتان است. شما اینطور فکر نمی کنید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد