بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

کامپیوترهای سری E ایسوس برای میز کار

ET2410 Asus

روز گذشته سه کامپیوتر رومیزی All-in-One جدید از شرکت ایسوس معرفی شد که در سایزهای ۲۱، ۲۳ و ۲۷ اینچ به بازار ارایه می شوند. این کامپیوترها با پردازشگر اینتل در انتخاب های مختلف قابل تهیه هستند و تا ۱ ترابایت هارد و ۸ گیگابایت رم را پشتیبانی می کنند.

نمایشگر از نوع ال ای دی و 1080p است و درایو بلو-ری، ورودی HDMI به همراه پورت USB3.0 هم روی آنها تعبیه شده و در صورت نیاز می توانید آنها را روی دیوار نصب کرده و به عنوان نمایشگر کنسول بازی استفاده کنید.


شرکت ایسوس هم مانند تعدادی دیگر از سازندگان بزرگ کامپیوتر معتقد است که دوران کامپیوترهای چند تکه رومیزی (مانیتور و کیس) رو به پایان است و این کامپیوترهای All-in-One با طراحی زیباتر و فضای کمتر نیاز بسیاری از کاربران را تامین می کنند. بنابراین احتمالا باید منتظر کامپیوترهای بیشتری از این سری در بازار باشیم. هر چند همین الان هم مدل های متنوعی از این کامپیوترها در بازار یافت می شود.

مدل ۲۳ اینچی ET2410 نام دارد و از همین امروز با قیمت پایه ۸۹۹ دلار وارد بازار شده است. و دو سایز دیگر با نام های ET2210 و ET2700 از ماه اکتبر و نوامبر وارد بازار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد