بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

مایکروسافت: تلفن های دو هسته ای و LTE ویندوز فون در راه هستند


مایکروسافت در حال تلاش زیادی است که هر چه زودتر بازار سیستم عامل ویندوز فون اش را برای تلفن های هوشمند توسعه دهد. حالا مشخص شده که این شرکت می خواهد هر چه زودتر سخت افزارهای تلفن هایش را ارتقا بدهد و از شبکه های جدید هم پشتیبانی بکند.

«اندی لیز» مدیر بخش ویندوز فون مایکروسافت در مصاحبه اش با All Things D در مورد تعدادی گوشی جدید صحبت کرده که از پردازشگرهای دو هسته ای استفاده می کنند و روی شبکه LTE کار خواهند کرد. او تایید کرده که این تلفن ها در حال ساخت هستند اما از اعلام اینکه گوشی های مایکروسافتی را امسال یا سال دیگر در بازار می بینیم خودداری کرده است.

مشخص شده که مایکروسافت می خواهد بیشتر روی توانایی های شبکه های مبتنی بر LTE کار کند تا مصرف باطری بهتری داشته باشند. چرا که در حال حاضر تلفن های مبتنی بر این شبکه مصرف انرژی بالایی دارند. آقای لیز گفته ما فکر می کنیم می توانیم تلفن هایی بسیار بهینه تر بسازیم.

در حال حاضر تلفن های مبتنی بر ویندوز فون که در بازار هستند از پردازشگرهای تک هسته ای استفاده می کنند اما آقای لیز می گوید آنها در عمل و به خاطر سیستم عامل شان در کارکرد با گوشی های دو هسته ای برابری می کنند.

فعلا مایکروسافت تلفن دو هسته و تلفنی که از شبکه LTE پشتیبانی کند در بازار ندارد اما انگار می خواهد هر چه زودتر پاسخ هر دو سوال را به بله تبدیل کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد