بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

نمایشگر ۶ اینچی توشیبا با تراکم ۴۹۸ پیکسل در اینچ


آیفون ۴ به نمایشگر اش با 326ppi می نازد و البته ابتدای امسال بود که توشیبا با ارایه یک نمایشگر 367ppi چهار اینچی، نشان داد که جا برای پیشرفت در تراکم پیکسل ها هنوز زیاد است. امروز هم این شرکت نمایشگری ۶ اینچی نشان مان داد که تراکم پیکسلی خارق العاده 498ppi دارد و رزولوشنی معادل 2560 در 1600 را در اختیار شما قرار می دهد. چیزی که به گفته این شرکت فراتر از میزانی است که برای دیدن تصویر واقعی نیاز دارید.

این نمایشگر دارای کنتراست 1000:1 است و از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می کند و زاویه دید هم به صورت افقی و عمودی ۱۷۶ درجه است. توشیبا می گوید این نمایشگر می تواند برای تصاویر سه بعدی هم به کار برود که در آن حالت، رزولوشن به نصف کاهش پیدا می کند هر چند در آن وضعیت هم باز از نمایشگرهای فعلی بهتر خواهد بود.

هر چه تعداد پیکسل های به کار رفته شده در یک اینچ مربع در نمایشگر بیشتر باشد انتظار دارید که نقاط بیشتر و ریزتری را در صفحه داشته باشید و به همین خاطر کیفیت تصاویر بالاتری در اختیار خواهید داشت. در نمایشگرهای معمول فعلی تراکم پیکسلی مانتیور ها چیزی بین ۶۷ تا ۱۳۰ پیکسل است. (به طور متوسط ۸۵ پیکسل) اما با پیشرفت فناوری نمایشگرها حالا رقابت روی افزایش تراکم پیکسلی سبب شده که شرکت ها روی تراکم بیشتر آنها کار کنند.

فعلا توشیبا نگفته که که این نمایشگر قرار است روی چه تبلت یا تلفن هوشمندی استفاده بشود اما می توانید در تصویر پایین خودتان تفاوت را مقایسه کنید.


toshiba_2560-1600_display_2-337x500_narenji.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد