بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

پرینتر اچ پی TopShot LaserJet Pro M275 با قابلیت تهیه تصویر از ا

پرینترهای چند کاره این روزها همه جا پیدا می شوند اما این محصول جدید اچ پی کارهای دیگری هم بلد است. با آن می توانید کار پرینت رنگی لیزری، کپی، فکس و اسکن اشیا را انجام بدهید!

درست خوانده اید این دستگاه چند کاره دارای یک دوربین و سنسورهای مخصوص است که روی یک بازو بالای دستگاه قرار گرفته اند. و ۶ تصویر از زاویه های مختلف اشیا تهیه کرده و در نهایت یک تصویر با رزولوشن بالا از شی مورد نظر در اختیار شما قرار می دهد.

این اسکنر قادر به اسکن اسناد دو بعدی نیز هست اما کاربرد جالب و متفاوت اش در اسکن از اشیا کوچکی است که می توانید روی دستگاه قرار داده و از آنها تصویربرداری کنید. ضمن اینکه این بازو به فلاش هم برای نوردهی مناسب به اشیا مجهز است.

نرم افزار ارایه شده به همراه پرینتر هم امکانات جالبی در اختیار شما قرار می دهد. از جمله اینکه می توانید پس زمینه را از تصویر حذف کرده و یک تصویر خالص از شی مورد نظرتان داشته باشید.

البته این طور که به نظر می آید تصویر نهایی دو بعدی اما با رزولوشن بالا است و شما تصویر سه بعدی در اختیار نخواهید داشت. در نتیجه مانند این است که با یک دوربین دیجیتال از شی مورد نظرتان عکس گرفته باشید. اما در اینجا به خاطر نوردهی و تنظمیات بیشتر احتمالا نتیجه کار، بهتر خواهد بود.

به هر حال شاید قیمت ۴۰۰ دلاری TopShot LaserJet Pro M275 با این اسم طولانی اش شما را ترغیب به داشتن اش بکند. شاید هم هنوز آن را یک محصول اولیه از این دسته بدانید و ترجیح بدهید منتظر نسل های بعدی و پیشرفته تر اش بمانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد