بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

رونمایی هالیوودی کانن: دوربین سینمایی C300


canon C300

کانن مشتاقانه تصمیم دارد راهی به دنیای پر زرق و برق هالیوود باز کند. برای همین استودیو پارامونت را برای معرفی محصول جدیدش به صدها نفر از خبرنگاران و کارکنان صنایع فیلم سازی انتخاب کرد. البته میهمان ویژه این مراسم هم مارتین اسکورسیزی بود. کانن برای عکاسان حرفه ای به هیچ عنوان نام ناشناسی نیست. اما در دنیای فیلم سازی هنوز راه زیادی تا رسیدن به غول هایی همچون RED EPIC دارد. کانن C300 البته ممکن است روی کاغذ به شکل خارق العاده ای قدرتمند به نظر نرسد. قابلیت هایی همچون امکان سوار شدن EF یا PL (و نه هر دو)، فیلمبرداری 1080p، یک جفت اسلات کارت حافظه CF، خروجی HD-SDI و امکان تایم کد. اما بر اساس ویدیوها و مقالات منتشر شده باید به گونه دیگری درباره آن قضاوت کرد.

سنسورهای این دوربین به شکل خارق العاده ای قدرتمند هستند و فاکتورهای تنوع و تطبیق پذیری، شانس موفقیت آن را تا حد فراوانی بالا می برند. این دوربین به صورت ویژه ای برای باز تولید دقیق رنگ ها بهینه سازی شده است. به ویژه تونالیته رنگی پوست صورت در این دوربین به خوبی حفظ می شود. این دوربین خوش دست و با کیفیت دارای یک سنسور سوپر ۳۵ میلیمتری CMOS است که رزولوشن 4K را برای تان فراهم می آورد. شما هم تنها کافی است ۲۰هزار دلار از جیب مبارک برای داشتن آن بپردازید. البته با این مبلغ، علاوه بر دوربین، دو لنز ۶۰ - ۱۴۰۵ میلیمتری و دو لنز ۳۰۰ - ۳۰ میلیمتری هم در اختیار خواهید داشت. البته می توانید از لنز های ۲۴ میلیمتری، ۵۰ میلیمتری و ۸۵ میلیمتری EF prime هم بر روی این دوربین استفاده کنید.

سنسور این دوربین برای رنگ های آبی و قرمز ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و برای رنگ سبز ۱۹۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل را تولید می کند. البته زمان ارائه این دوربین به بازار اواخر ژانویه ۲۰۱۲ است. لطفا کمی صبر داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد