بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

رونمایی از Rezound خوش صدای جدید اچ تی سی


HTC Rezound

از وقتی شرکت اچ تی سی با Dr. Dre قرارداد بسته دیگر باید تلفن های این شرکت را با سیستم صوتی BEATS ببینیم. و حالا این تلفن جدیدی به نام Rezound است که با نمایشگر 4.3 اینچی اش به زودی وارد بازار خواهد شد.

نمایشگر تلفن جدید اچ تی سی قادر به پخش تصاویر 720p است و یک پردازشگر دو هسته 1.5 گیگاهرتزی را در قلب خود جای داده است. یک گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی آن را همراهی می کنند که با یک حافظه میکرو اس دی ۱۶ گیگابایتی دیگر تکمیل میشود.

اگر از سیستم عامل بپرسید باید بدانید که محصول جدید اچ تی سی با آخرین نسخه اندروید ارایه می شود و این شرکت می گوید که به بستنی حصیری نیز ارتقا پیدا خواهد کرد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p نیز آن را همراهی می کند که با یک لنز f2.2 تکمیل شده است.

از همه مهمتر هدفون Beats هم به همراه این تلفن ارایه می شود که علاقمندان به موسیقی به راحتی نمی توانند از کنار آن عبور کنند.

این تلفن فعلا از ماه آینده و در اپراتور ورایزون آمریکا روی شبکه LTE و با قیمت ۲۹۹ دلار به صورت قراردادی وارد بازار خواهد شد. باید ببینیم که در آینده آن را در جاهای دیگر هم ملاقات می کنیم یا نه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد