بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

دکوراسیون پاییزی را با شمع به خانه بیاورید


با سرد شدن هوا، طراحی خانه‌ها نیز تغییر می‌کند و وسایل گرمایشی جای کولرها را می‌گیرند. یکی از عناصری که شما می‌توانید برای طراحی پاییزی از آن استفاده کنید شمع است. شمع، هم فضای شما را خاص می‌کند و هم با روشن کردن آن می‌توانید انرژی مثبتی را در فضای خانه‌تان شناور کنید. شمع‌ها نیز مانند بقیه المان‌های موجود در خانه باید با رنگ فضای‌تان هماهنگ باشد. این روشنایی‌های زیبا نورپردازی شما را شیک‌تر می‌کنند. در این صفحه چند نمونه از طراحی رنگی با شمع‌ها به شما معرفی می‌شود. لازم به ذکر است، قیمت تمام شمع‌ها بین 3000 تا 8000 تومان است.



رنگ‌بندی این شمع‌ها کاملا با فضای پاییزی خانه‌تان هم‌خوانی دارد. اگر در فضای خود از رنگ‌های قهوه‌ای، بژ، سبز، کرم و طلایی استفاده کرده‌اید، این شمع‌ها بهترین گزینه برای شماست.

این رنگ‌ها شما را یاد برگ‌های پاییزی می‌اندازد. اگر دوست دارید فضای خانه خود را با رنگ‌های کاملا پاییزی بیارایید بهترین انتخاب شما همین است. می‌توانید با رنگ‌های سبز، نارنجی، قهوه‌ای، کرم، بژ، لیمویی و قرمز چیدمان کنید که هم پاییزی است و هم فضا را شادتر می‌کند.

اگر محیط شما با رنگ‌های آبی، نارنجی و قهوه‌ای‌ دکوراسیون شده است، از شمع‌هایی با این رنگ‌ها استفاده کنید.

اگر دوست ندارید با رنگ‌های پاییزی چیدمان داشته باشید و طرفدار رنگ‌های شاد هستید، این شمع‌ها مورد پسند شما خواهد بود. این رنگ‌ها را می‌توانید با رنگ‌های بنفش، زرد یا طلایی، سبز و قرمز و قهوه‌ای هماهنگ کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد