بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

۱۰ گجت که هر گیک باید در کیف خود داشته باشد


به عنوان یک گیک چه چیزهایی در کیف و کوله پشتی تان حمل می کنید؟ اینجا یک لیست ده تایی از مهمترین و پرکاربردترین مواردی را پیدا می کنید که در کیف لپ تاپ یک گیک پیدا می شود. احتمالا شما هم بعضی از آنها را در کیف تان دارید و به همراه داشتن بعضی دیگر تا به حال به فکرتان نرسیده است. پس ادامه مطلب را از دست ندهید تا کوله پشتی گیکی تان را تکمیل کنید.



cableshortenerac_narenji.jpg

۱۰‌- سیم جمع کن ها
هر گیکی طبیعتا با توجه به وسایل الکترونیکی که همراه خود دارد همیشه کابل های زیادی را حمل میکند، اما مشکل زمانی پیش می آید که جیب شما مهارت عجیبی در گره زدن کابل ها دارد و وقت زیادی تنها صرف باز کردن سیم ها از یکدیگر میشود. برای جلوگیری از این اتفاق گجت های متفاوتی هستند که نقش سیم جمع کن را دارند و میتوان گفت نقش پر رنگی در صرفه جویی زمان دارند.


3c71a468d2946b02d2ffbcd9d4920fef_narenji.jpg

۹- کیف پول جمع و جور
کیف پول های رایج فضا گیر و بزرگ هستند و شما با آن همه وسیله که نمی توانید یک کیف پول بزرگ و حجیم را حمل کنید. می توانید به جای آن از کیف پول های گیکی تر مانند کلیپ های پول یا کیف های چند کاره برای گوشی / پول و… استفاده کنید.


98852cb67a9417729195a19513cccc0c_narenji.jpg

۸- فلشی برای جا کلیدی
برای انتقال اطلاعات هیچ گجتی سریع تر از فلش نمیتواند به داد شما برسد. اگر فلش های شما هم علاقه زیادی به گم شدن دارند، فلش های کلید شکل یا قلاب دار را، که امکان آویزان شدن از دست کلید را دارا هستند، به شما پیشنهاد میکنیم. با این روش علاوه بر اینکه احتمال گم شدن فلش تان کاهش میابد در کمترین زمان ممکن نیز دم دستتان است.


889b95f2527418d4ce342907137b80df_narenji.jpg

۷- دستکشی برای صفحات لمسی
یکی از اشتباهات رایج فیلم ها در قدیم این بود که بازیگر نقش اول با ژست خاصی تلفن اش را از جیب در آورده و در حالی که دستکش به دست داشت مشغول کار با نمایشگر لمسی تلفن خود میشد! اما اکنون دستکش هایی به بازار آمده که مشکل کار با تلفن های لمسی را در سرما بر طرف کرده است. اگر از سرما فراری هستید و دوست ندارید موقع کار با گوشی خود زجر بکشید حتما یکی از این دستکش ها برای شما مفید واقع خواهد شد.


3b3ef3bf8500fdec36d4733abfcfbefe_narenji.jpg

۶- کابل های USB کوچک
وقتی در حرکت هستید و میخواهید گجت خود را برای مثال به لپ تاپ متصل کنید دیگر نیازی به کابل های USB طولانی ندارید. مجموعه ای از کابل های کوچک USB با قابلیت پشتیبانی از مدل های مختلفی همچون انواع تبلت ها، گجت های اندروید و اپل و... علاوه بر اینکه فضای کمتری را در کیف شما اشغال میکنند، در هنگام استفاده نیز کمتر دست و پا گیر خواهند بود.


5005e0268fac9392e0a0a78c26a68480_narenji.jpg

۵- لنزهایی برای گوشی های هوشمند
البته شما میتوانید یک دوربین DSLR همیشه همراه خود داشته باشید، ولی خب در دوره زمانه کنونی که گوشی های هوشمند دوربین های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار میدهند، حمل کردن یک وسیله اضافه چندان جالب نیست. با این وجود اگر میخواهید کیفیت دوربین گوشی خود را بهبود بخشید میتوانید از لنز های کمکی، که روی اکثر گوشی های هوشمند سوار میشود، استفاده کنید و عکس هایی با کیفیت بالاتر بگیرید.


medium_8dfd87e1238add6cf8b237e2506282f3_narenji.jpg

۴- باطری یدکی
یکی از دغدغه های اصلی یک گیک همیشه درصد باطری باقی مانده گجتش میباشد. اگر در محیطی باشید که برق در نزدیکی شما باشد مشکلی وجود نخواهد داشت، اما اگر برقی وجود نداشته باشد شما خواهید ماند و گجتی که دیگر روشن نمیشود. لذا استفاده از باطری های یدکی را، که بدون نیاز به برق وسیله شما را شارژ میکنند، توصیه میکنیم.


Untitled7-w500_narenji.jpg

۳- اینترنت همراه
هیچ چیز به اندازه بی خبری از دنیای مجازی نمیتواند یک گیک را شکنجه دهد، لذا پیشنهاد میکنیم همیشه یک مودم وایمکس همراه خود داشته باشید، این تکنولوژی که خوشبختانه مودم های نسبتا جیبی! آن نیز اخیرا به بازار عرضه شده است میتواند شما را هرجا که باشید به اینترنت متصل کند. و یا اگر نمیخواهید هزینه زیادی برای وایمکس بکنید میتوانید یکی از مودم های سیم کارت خور را بخرید و از اینترنت نه چندان سریع موبایل استفاده کنید.


a42c4e987d428bd2f28f1e9ae88d9df1_narenji.jpg

۲- یک منبع برق برای همه چیز
اگر اهل تبادل داده با دوستانتان هستید و در یک کافی شاپ قرار گذاشته باشید قطعا با این مشکل بر خورد کرده اید که از بین لپتاپ های موجود و هاردهای اکسترنال متعددی که دارید کدام یک را به تنها پریز برقی که در اختیار شما قرار گرفته است بزنید‌!‌ برای فرار از موقعیت های مشابه همراه داشتن یک مقسم با قابلیت شارژ همزمان چند وسیله را به شما پیشنهاد میکنیم. مدلی که در تصویر می بینید حتی خروجی یو اس بی برای شارژ تلفن همراه هم در اختیار شما قرار می دهد.


8af99f0c4db801e9524d8707999d091b_narenji.jpg

۱- مرتب کننده وسایل
در پایان هم اگر کیف شما محیط مناسبی برای چیدمان وسایل پیشنهاد شده در بالا ندارد، میتوانید از سازمان دهنده هایی آماده استفاده کنید، که با در نظر گرفتن جای استقرار وسایل شما نظمی عجیب را برای کیفتان به ارمغان می آورد.

خب شما معمولا در کیف خود چه گجت هایی را حمل میکنید؟ علاوه بر این لیست چه چیزهایی را پیشنهاد می کنید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد