بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

ده وب سایت برای یادگیری روزانه لغات انگلیسی

 

همه می دانیم که یادگیری لغات و اصطلاحات انگلیسی به صورت روزانه و به زبان عامیانه چقدر ارزشمند است و قصد ندارم از اهمیت یادگیری زبان انگلیسی صحبت کنم.
در زیر ۱۰ تا از بهترین سایت هایی که شما می توانید دامنه لغات خود را افزایش دهید معرفی خواهد شد ، ضمن این که این سایت ها اکثرا سبک و ساده هستند و شما می توانید با تلفن همراه خود به این سایت ها سر بزنید و زبان انگلیسی خود را غنی تر کنید و یا با عضویت در خبرنامه سایت روزانه بر دامنه لغات خود بیافزاید .




Wordsmith

a word a day
سایت Wordsmith.org یکی از بهترین ها یادگیری لغات انگلیسی است و دارای چند سرویس مختلف می باشد . مثلا با ثبت نام در سرویس newsletter هر روز در صندوق میل های شما یک لغت جدید با توضیحات آن قرار خواهد گرفت.

Weboword

random word a day
در این سایت هر روز یک لغت بوسیله یک کارتون مصور خواهد شد .

Wordia

random word a day
این سایت کاملا یک دیکشنری مصور هست که همراه با توضیحات نوشتاری درباره یک لغت به شما یک ویدئوی کوتاه میده که در اون یک فرد به صورت خیلی جالب و فان یه لغت رو توضیح میده و در کنار یادگیری سرگرم کننده هم هست .

Vocab Vitamins

random word a day
این سایت هم دارای خبرنامه هست که هر روز یه لغت جدید با توضیحات کامل و تلفظ آن (در یک فایل صوتی ) به میل شما خواهد آمد.

Save The Words

learn a new word each day
یک سایت زیبا از نظر طراحی است که تلاش می کند تا روی لغاتی که کمتر شناخته شده هستند در زبان انگلیسی تمرکز کند و لغاتی که در حال حذف شدن از گفتار هستند را دوباره جا بندازد .

Wordnik

learn a new word each day
Wordnik.com فهم لغات جدید را با استفاده از ذکر نمونه هایی از لغات مشابه ، مثال زدن و  تصویر سازی از لغت برای شما آسان تر خواهد کرد ( همراه با تلفظ لغت ).

Phrays

learn a new word each day
Phrays.com با ایجاد یک فضای رقابتی برای شما باعث می شود که هر روز یک لغت را یاد بگیرید .هر روز ، یک لغت با معنی آن روی سایت نمایش داده می شود و شما باید این لغت را در یک جمله به کار ببرید .جمله ای که بیشتر امتیاز را از سوی کاربران بگیرد برنده خواهد شد .شما با اکانت توییتر خود می توانید وارد این سایت شوید .

WordThink

در این سایت شما می تواند لغت سخت ، مفهومی و مناسب را یاد بگیرید .WordThink.com منبعی از لغات مشکل و پیچیده می باشد که شما می توانید در قالب یک جمله با این لغات آشنا شوید.

Vocabsushi

شما می توانید در این سایت تست بدهید و سطح خود را مشخص کنید .Vocabsushiبا استفاده از هزاران جمله از منابع خبری جدید به شما نحوه استفاده از لغات مختلف را در دنیای واقعی می آموزید .همچنین این سایت امکاناتی مثل فایل های MP3 برای تلفظ ، بازی های لغتی ، کوئیز های آفلاین و … را برای شما آماده کرده است.

BBC Learning English

a word a day
این سرویس از سایت BBC ابزارهایی به شما ارائه خواهد کرد که با آنها می توانید دامنه لغات خود را غنی تر و زبان خود را تقویت کنید .شما با Word in the News می توانید لغات جدید را در قالب خبرهای واقعی یا نکات جالب واقعی یاد بگیرید .News English Extra به شما نحوه استفاده از یک لغت را در متن اخبار روزانه نشان می دهد .با Keep your English up to date هم می توانید توضیحاتی کامل در مورد یک لغت داشته باشید .بعضی از قسمت های این سایت قابل دانلود هستند و همچنین پادکست را هم می توانید گوش کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد