بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

دانلود مجله اتفاق نو شماره 132


آنچه در این شماره از مجله اتفاق نو می خوانید :

سخنرانی ایرج راد در مراسم تشییع ؛ پیکر میهن شهابی توسط مردم تشییع شد
آخرین مصاحبه چاپ نشده از میهن شهابی : از خدا می خواهم تا سر پا هستم من را ببرد
یاسر جعفری : امیر حافظ پپه است ! سه سال دیگر باید یک سینمای ایران باشم
مهراوه فقط یک دوست نیست ، همه چیز است ؛ رز رضوی : نگران آینده ام در بازیگری نیستم
گرکانی یک گندی می زند و می رود ! هومن برق نورد : حتما دلال خوب هم در فوتبال داریم
هادی ساعی در فیلم نیکی کریمی
خواهرزاده ، کپی برابر اصل دایی؛ امیر شجاعی: شانس بزرگ زندگی ام این است که شریفی نیا دایی ام است
گفت و گو با شیوا خسرو مهر : تشنه یادگیری در تمام زمینه های هنری هستم
چند خط برای مجری سال قبل ماه عسل : آقای علیخانی ؛ از مهمانان برنامه ات دفاع کن
زلزله 8 ریشتری در صدا و سیما : میر باقری رفت ، پور محمدی قبول نکرد ...
سیاوش خیرابی ، سلطان روتین های شبانه : سینما را هم مثل تلویزیون قبضه می کنم
اختلاف بالا گرفت ؛ جایزه اول به گلشیفته فرهانی تعلق می گیرد ؟!
حق خودم میدانم بهترین باشم ؛ حامد بحداد : هم رفیق بازم و هم گول می خورم
امین تارخ : خدا رو شکر که این آبرو را نزد مردم دارم
بهاره افشاری : شوخی نمی کنم ، واقعا دیوانه هستم
در آدمکش یک زن روان پریش را بازی می کنم ؛ مهتاب کرامتی : نسیان تصویر تازه ای از من ارائه می دهد
پل نیومن ؛ بازیگر چشم آبی طول تاریخ سینما
امتحان ثلث چهارم (بابک جهانبخش)
امید حاجیلی خواننده ای خاص با موزیکی خاص و حرف های خاص ؛ با سیروان هم عقیده ام رضا صادقی حرفه ای نیست
میلاد هراتی : آهنگ های آلبوم حلقه همه پسند است ؛ دوست دارم در موسیقی سوپر استار باشم
وکیل خانوادگی فرهاد : آثار فرهاد بدون اجازه پخش می شود : هشتمین سالروز در گذشت فرهاد
چاوشی ، آخرین کار حساسیت را ساخت ؛ پایان حساسیت قیاسی
نگاهی به دومین آلبوم رسمی یگانه ؛ رگ خواب این دل تو دست تو بوده ...
برای توانا ترین شاعر تار به بهانه انتشار آلبوم شهناز شهنواز ؛ شجریان : جلیل شهناز را به عنوان نوازنده برتر تار می ستایم
حسین طاهری : موسیقی بزرگترین ریسک زندگی ام بود
ارسلان ضرابی : به ترانه بیشتر از آهنگسازی تعصب دارم ؛ دوست دارم روزی با محسن چاوشی کار کنم نیلوفر لاری پور : دوست ندارم کسی استاد خطابم کند ؛ تعداد زیاد افراد ملاک خوب بودن جلسه نیست



دانلود با حجم ۲۱.۹ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

به نقل از سوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد