بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

گلچینی از اس ام اس های باحال

گنج قارون واسه قارون ، مارو چه به مال دنیا ، گنج من یه تار موته نمیدم به کل دنیا 

********************* 

خدایا! چطور باهات درددل کنم؛ 

وقتی که می‌بینم قضیه یوسف و زلیخا رو فوری تو کتابت نوشتی تا همه بخونن!؟ 

تو راحت تو خونه نشستی ولی من الان تو تعمیرگاهم
میدونی چرا ؟
چون خرابتم. 

******************************************

گاهی دلم واسه چوپان دروغگو خیلی می سوزه ،بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد، ولی ما هنوز صادق ترینیم. 

***************************************** 

مشترک گرامی!
یادآوری می شود: بنزین گرون شده ، نه اس ام اس 

****************************************** 

زندگی گرامی تر از آن است که به خصومت بگذرد 

بیا کارت شارژهایمان را تقسیم کنیم! 

**************************************** 

@ @ @ @ @
این پنج تاسنگ روبگیرتو که اس ام اس نمیدی حداقل یقول دوقول بازی کن 

**************************************** 

بدجوری تو دلم نشستی پاشو درست بشین 

**************************************** 

به خدا خسته شدم از بس به آدمایی که میخوان جای تو رو تو قلبم بگیرن گفتم : ببخشید اینجا جای دوستمه ، الان برمیگرده 

**************************************** 

دیگه بهم زنگ نمیزنی دیگه بهم اس ام اس نمیدی میخوام گوشیمو بفروشم تا باهاش ناز نگاتو بخرم 

**************************************** 

حیف تو که تو ی این مملکت موندی
هیچ کس قَدرت رو نمی دونه
اگه بری هند اونجا می پرستنت 

**************************************** 

یه چاقو برات خریدم. سرم رو ببر و از گرذنم منو وصل کن به سرت. … می خوام همسرت باشم 

**************************************** 

به اندازه تمام سلولهای بدنم دوستت دارم (از طرف یک تک سلولی) شوخی کردم دیونه تو که می دونی نفس منی ( ازطرف یک مرده 

**************************************** 

پیوندتان مبارک… 

طرح روحیه دادن به مجردها! 

**************************************** 

یه حلقه طلایی اسمت رو روش نوشتم
طلا نبود قلابی بود سرت کلاه گذاشتم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد