بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

بازارچـــــه ی رودبنــه ای

از همه جا و برای همه

نامگذاری جدید برای تلفن های گلکسی سامسونگ


شرکت سامسونگ مشغول به روز رسانی تلفن های سری گلکسی است و به زودی مدل های جدیدی را در بازار می بینید. در کنار آن این شرکت روش نامگذاری جدیدی را هم برای تلفن هایش معرفی کرده که شما را گیج خواهد کرد.



به هر حال این شرکت قصد دارد تلفن های جدیدی وارد بازار کند و به جای اینکه به آنها اسامی متفاوتی اختصاص بدهد تصمیم گرفته همه را گلکسی بنامد و تنها حروف آخر آنها با همدیگر تفاوت خواهد داشت. بیایید نگاه کوتاهی به نام گذاری جدید داشته باشیم:


- سری گلکسی S: سامسونگ آن را Super Smart نامیده اما شما برای راحتی می توانید آن را تلفن های رده اول گلکسی حساب کنید.

- سری گلکسی R: سامسونگ می گوید در تلفن های این کلاس شما ترکیبی از قدرت و بازدهی را در اختیار دارید.

- سری گلکسی W: تلفن هایی با کیفیت بالا در قیمت مناسب، برای کسانی که تعادل بین استایل و بازدهی را می خواهند.

- سری گلکسی M: مخفف Magical! تلفن هایی با بازدهی بالا و قیمت مناسب.

- سری گلکسی Y: این سری پایین تری مدل ها را تشکیل می دهند و بازار ارزان قیمت ها را هدف گرفته اند.

البته من در نهایت از این روش نام گذاری چیز زیادی متوجه نشدم. بدتر اینکه اگر به انتهای این اسامی Pro هم اضافه بشود به این معنی است که تلفن دارای کیبرد فیزیکی است. اگر Plus را در انتها دیدید به این معنی است که این تلفن نسخه آپگرید شده از سری قبل محسوب می شود و اگر LTE داشت به این معنی است که از شبکه های نسل چهارم بر این مبنا پشتیبانی می کند.

همه اش را یاد گرفتید؟ حالا سوال امتحان امروز به این شرح است: تعریف کنید تلفن Samsung Galaxy W Pro LTE را؟

من که پاسخ اش را نمی دانم. اما اگر حافظه تان خیلی خوب باشد شاید این تعاریف را یادتان بماند.


سامسونگ به همراه روش نامگذاری جدید اش چهار تلفن جدید را هم معرفی کرده که نگاهی کوتاه به آنها می اندازیم. ضمن اینکه تمامی این تلفن های با سیستم عامل اندروید Gingerbread ارایه می شوند. می توانید آنها را در ادامه مطلب ببینید.


گلکسی W

Galaxy-W.jpg

تلفنی با پردازشگر 1.4GHz و HSDPA به همراه نمایشگری 3.7 اینچی. به همراه ۴ گیگابایت حافظه داخلی و پیشتیبانی از حافظه میکرو SD و دوربینی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین هم در جلو. مشخصات کامل را هم که در تصویر ملاحظه می کنید.


گلکسی M PRo

Galaxy M Pro.jpg

تلفنی با کیبورد فیزیکی برای کاربران جوان و کسانی که به شبکه های اجتماعی علاقمند هستند. به همراه یک بدنه نازک 9.97 میلیمتری. نمایشگر این مدل 2.66 اینچی است است.


گلکسی Y:

Galaxy Y.jpg

این یکی با پردازشگری 823MHz به همراه اینترفیس تاچ ویز سامسونگ که در رنگ های متنوع به بازار ارایه خواهد شد. نمایشگر این تلفن ۳ اینچی است و کیبرد SWYPE را هم دارد که البته به درد تایپ فارسی نمی خورد.


گلگسی Y Pro

Galaxy Y pro.jpg

طبق فرمول جدید سامسونگ یعنی یک تلفن ارزان قیمت که کیبورد هم دارد. سامسونگ بیشتر روی قابلیت های نرم افزاری و اتصالش به شبکه های اجتماعی تاکید کرده. سامسونگ می گوید این تلفن به درد کاربران جوانی می خورد که می خواهند با تلفن شان کارهایی مانند بازکردن فایل های آفیس را هم انجام بدهند و امکان اتصال سریع به شبکه وای-فای را هم داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد